Subject: RE: Kiri
From: "Kalle Koop" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Andreas Anvelt" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 19:04:51 +0300

Tere!

Vastus kirjale 23.08.2024 numbriga 1.2-2.1/5520 on meili lisas.

Lugupidamisega

Kalle Koop

EPTAÜ peausaldusisik

+372 504 7645

From: Päästeamet <[email-masked]>
Sent: Friday, August 23, 2024 3:40 PM
To: Kalle Koop <[email-masked]>
Subject: Kiri

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Valmisoleku tagamise korra muudatuse eelnõu, mis on registreeritud 
23.08.2024, numbriga 1.2-2.1/5520.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääspiirang alates 23.08.2024 kuni 
23.08.2029, vastavalt AvTS § 35 lg 2 p 2.

--------------------------------------------------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. This 
e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 628 2000